Dvije suprotne strane kanjona rijeke Cetine svaki su si mjesec sve bliže budući da naši kolege na gradilištu s južne strane tunela svaki mjesec metodom naguravanja produžuju most novim segmentom dužine 12 metara. U veljači je postavljeno prvih 12 metara, a krajem lipnja se očekuje da će iznad rijeke Cetine biti montirana polovica ukupne dužine mosta.
Projekt Obilaznice Omiša koji STRABAG trenutno izvodi uključuje izgradnju tunela u dužini od 600 metara, mosta preko kanjona Cetine u dužini od 220 metara te izvođenje pristupnih cesta tunelu u ukupnoj dužini od 544 metra. Jedna od posebnosti projekta je račva koja se nalazi u tunelu Komorjak Sjever, zbog koje se u fazi izgradnje moralo primijeniti čak 6 različitih tunelskih oplata. Tunel se izvodi tehnologijom NATM (Nova austrijska tunelska metoda). Zbog izrazito zahtjevne konfiguracije terena koja otežava izvođenje i limitira primjenjive tehnologije montaže mosta, Most Cetina montira se unutar tunela s jedne i druge strane te će se metodom naguravanja montirati iz tunela, a završno spajanje mosta izvodit će se zavarivanjem na visini od 70 metara iznad rijeke Cetine uz upotrebu posebnih visećih skela.
Fotografija kanjona prije proboja sjevernog tunela: